boing, boing, boing. desinfioikaa alue! HOMO JANEEEE!!!11

Tuota olen tehnyt jo vartin. Siis ihkuttanut. Ihkuttanut Hana Kimiä, maailman ihaninta TV-sarjaa, josta katsoin juuri uusimmat kolme jaksoa~ Jotain niin kuolattavaa. Ah.

Tosiaan, piti olla jotain asiaakin liittyen aiheeseen. Olen _taas_ aloittamassa uutta ficciä, liittyen tällä kertaa ainoastaan Tokio Hoteliin ja omiin hahmoihini. Toisin kuin Ota se abstraktina-ficissä, mukana ei ole j-rockareita. Ainoastaan omat hahmot ja Bill. Sekä eräs toinen.

Ficin kirjoitus on vielä hakusessa, johtuen tosin siitä, että en ole jaksanut aloittaa. En ole edes suunnitellut. Kunhan tiedän, mitä kirjoitan ja olen varma, että joskus myös kirjoitan. Nyt vain pitäisi kirjoittaa. Olen laiska.

Aloitan aina ihan liikaa. Nyt olisi jo kolme ficciä, jotka tarvitsevat jatkoa; Elävä näytelmä, Eikä kukaan hurrannut seisaaltaan ja Ota se abstraktina. Kahteen edellä mainittuun ei ole tullut jatkoa aikoihin. Ja mitä minä teen? Suunnittelen uutta ficciä, herranjumala! Olen selkeästi lauseen laiska, tyhmä ja saamaton perikuva.

Kuka haluaisi kirjoittaa jatkot puolestani? Pääsisitte parittamaan hahmoja keskenään. Minä en jaksa. Koulu ja ficit. Ne ovat vähän, mutta silti liikaa. Jessus.